

به گزارش پایگاه خبری ماه نیوز از شهرستان شوشتر، انجمن هواداران کارون زلال شوشتر برای سومین سال پیاپی و همزمان با روز عاشورا به همراه جمعی از عزاداران حسینی و دوستداران محیط زیست اقدام به پاکسازی مسیر میدان ۱۷ شهریور به سمت مقام امامزاده عبدالله نمودند.
در این برنامه که تحت عنوان پویش مردمی محرم بدون زباله ظهر امروز و پس از مراسم بزرگداشت عاشورای حسینی از هفده شهریور به سمت مقام امامزاده عبدالله صورت گرفت استقبال چشمگیر شهروندان و فعالین محیط زیست موجب شد تا بخش قابل توجهی از پسماندهای ناشی از برپایی ایستگاههای صلواتی و پخش نذورات بوسیله کیسه های زباله جمع آوری گردد.نکته جالب توجه اینکه بسیاری از شهروندان با مشاهده این حرکت فرهنگی دوستداران محیط زیست به آنان پیوستند و در پاکسازی و جمع آوری پسماندها تا انتهای برنامه همراه بودند.ضمن اینکه تنی چند از مسئولین شهرداری نیز در این برنامه حضور داشتند.
شایان ذکر است که این برنامه برای سومین سال پیاپی در شوشتر به همت انجمن هواداران کارون زلال و با همکاری جمعی از فعالین محیط زیست و شهروندان برگزار می شود که سهم بسزایی در نهادینه کردن فرهنگ پاکسازی ایام محرم داشته است.
چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۹۵ عاشورای حسینی
ایران ...خوزستان..شوشتر
راهنمایان گردشگری گنجینه تمدن شوشتر...
ما را در سایت راهنمایان گردشگری گنجینه تمدن شوشتر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 296 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 15:44